Præsentation

Jeg har i over et år skrevet en blog på spansk, som handler om mit liv i Danmark son indvandrer. I den blog (som du kan besøge ved at klilkke her) snakker jeg om alle mulige emner, fra min seksualitet som åben og ude af skabet erklæret biseksuel til forskelligt brok over, hvad jeg ikke synes fungerer. Efterhånden er der en del faste læsere og kommentatorer, som gør bloggen rigere og mere interessant, men eftersom at den er på spansk, er det jo udelukkende spansktalende mennesker, der kommenterer.
På det sidste har jeg lagt mærke til, at mange emner, som jeg berører, handler om ting, som folk, der ikke taler spansk, men dansk, kunne have interesse i. Derfor har jeg besluttet at oversætte nogle af disse indlæg til dansk. Dvs. at dette ikke er en blog, hvor jeg skriver om nye emner, men en blog, hvor jeg tager de danskrelaterede relevante indlæg og poster dem på dansk. Med det håber jeg at få en dialog i gang med både danskere og ikke-danskere.
Alle kommentarer er derfor velkomne. Jeg vil meget tit skrive kritisk om dele af det danske samfund som generer mig og forventer derfor, at folk, der taler dansk, vil have en del at sig herom. Jeg håber, at alle vil nyde den og byder alle velkommen til min blog.

0 kommentarer:

Send en kommentar